Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Tuesday 22 February 2011

miss the latin class

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
(19 Rabiulawwal 1432 H.)

Alhamdulillah, masih diberi peluang untuk  terus bernafas di bumi Poland yang cukup indah dan permai ni (bajet suka sangat kat Poland nie kan)
alhamdulillah sekali lagi sebab masih dalam keadaan beriman dan beragama Islam.
syukur.........

selepas lebih kurang sejam yang lebih menghadap laptop dengan membuka dan menutup itu dan ini ( menbuang masa dengan erti kata lain), terdetik dihati dengan ada baiknya kalau i update blog nie.
sepatutnya, pada waktu dan saat ini i berada dalam Latin class. tetapi malangnya, atas sebab yang tidak dapat dielakkan, i miss the class...ceritanya bermula, bila semalam i tukar i punya sim card kat handset, dan bila dah siap urusan penukaran, i set lah balik the time. so, hari nie at the time of 1 p.m(jam handset) i bersiap2 nk kelas latin (i.e.my first class for today). bile dah bersip2 segala, i pakai lah jam dan alangkah terkejutnya bila melihat jam ditangan sudah pukul 2 p.m( the class supposely at 1.30). so, mula gelabah dah ni. dengan tenaga yang ada, aku berlari-lari ke stesen metro, tapi nasib tak melebihi bila metro tak sempat dikejar,huh, boleh terputus nafas... melirik jam di tangan, pukul 2.10 p.m. Ah, tak sempat dah nie, nak smapi kat kelas ade lah lebih kurang 20 mins, bila sampai kat kelas mesti dah pukul 2.30.kelas habis pukul 3 p.m...macam tak berbaloi pulak...so, i balik la semula kat rumah, sambil2 text to Taranjit(my classmate) to say sorry to the teacher...erm, so, esok kene ganti balik dengan class lain.....he3
tapi i percaya semua yang berlaku ada hikmahnya. maybe there's something behind this that benefit me.
mane la tahu, terjumpa orang2 mabuk ke kat tengah jalan tadi..sebab tu Allah plan i x pergi kelas hari ni...





0 comments:

Post a Comment